
Hoe het allemaal begon:
In 2011 kwam ik via een makelaar in contact met een mevrouw die naar een verzorgingstehuis ging verhuizen. Zij wilde haar auto aan mij verkopen omdat ik een autobedrijf run. Onder het genot van een kopje koffie vertelde ze mij dat ze naar een verzorgingshuis moest verhuizen. Ook wist ze nog niet wat ze met haar meubels en overige huisraad moest doen. Aangezien zij alleenstaand was en haar broers ook allemaal op leeftijd besloot ik haar uit goede wil te helpen met deze grote klus. Ik vertelde dat ik dit nooit eerder had gedaan, maar dat ik wel wilde proberen om de meubels door te verkopen. Met de opbrengst daarvan zou zij mijn uren betalen en de overige spullen zouden wij opslaan, tot zij wist wat ze er mee wilde.
Enkele spulletjes heeft ze nog uitgezocht uit de verhuisdozen en de overige spullen hebben we op een rommelmarkt verkocht.
Nadat mevrouw verhuisd was is ze nog een keertje wezen kijken in de lege woning en werd behoorlijk verdrietig dat ze haar mooie plekje moest achterlaten. Ondanks het verdriet was zij ook zeer dankbaar want alleen was haar dit niet gelukt.
Dit heeft mij aan het denken gezet en toen de beslissing genomen om dit werk beroepsmatig uit te voeren.
Wij bieden onze diensten aan voor particulier, notaris, makelaar, ondernemer, woningbouwvereniging, kortom voor iedereen die het zelf niet zitten om een woning te ontruimen.